Algemeen 030 25 23 129

Service 030 74 70 147

Kassasystemen

Smart Event Manager

Smart Event Manager

Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie.

Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA/VECTRON worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt.

Sla artikelen aan, ga naar het afrekenscherm toe en kies daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is, worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA/VECTRON.

Wil jij een offerte, demo of meer informatie?

Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Pinapparaat (of kassarollen) bestellen

Via dit formulier kun je een pinapparaat, kassabenodigdheden of toebehoren bestellen. Heb je een probleem met je pin? Dan kun je ook dit formulier invullen.

Probeer onze gratis demo

Vul je gegevens in en krijg een gratis demo.

Velden met een * zijn verplicht. Je gegevens worden met zorg in behandeling genomen en nooit gedeeld met derde partijen.

Plan een gratis adviesgesprek

Vul je gegevens in en één van onze experts neemt binnen 24 uur contact met je op om jouw wensen te bespreken.

Velden met een * zijn verplicht. Je gegevens worden met zorg in behandeling genomen en nooit gedeeld met derde partijen.