Project omschrijving
Stempelboekjes zijn een bewezen instrument voor klantenbinding. Het verlenen van kortingen werkt volgens het principe: “Als u een artikel 10 keer koopt, krijgt u het 11e artikel gratis.”
De klantenloyaliteit kan met digitale stempelboekjes van bonVito duidelijk worden vergroot. De stempels gebruikt u in geanonimiseerde of gepersonaliseerde vorm. Ze verschijnen automatisch op elke verkoopbon voor de gedefinieerde producten.

De mogelijkheden bij de module “Stempelboekje”
- Anonieme stempels op de kassabon verzamelen
- Gepersonaliseerde stempels met klantenkaarten verzamelen
- X stempels per product verzamelen, 1 product is gratis
- X stempels per X € omzet verzamelen, 1 product is gratis
- Het uitgeven en inwisselen van stempels kan tot bepaalde dagen in de week worden beperkt
- Verschillende mogelijkheden om stempels in te wisselen: altijd, alleen bij het volgende bezoek, alleen onmiddellijk
- Csv-download van gegevens mogelijk
- Indeling van geregistreerde klanten in klantengroepen
Evaluaties
Via de uitgebreide evaluatie in realtime kunt u altijd de actuele stand van uw acties bekijken. Daardoor behoudt u de controle over de acties, kunt u het resultaat meten en daardoor de efficiency van uw marketingcampagnes individueel beoordelen.
Voorbeelden voor succesvolle stempelboekjes:
- “Vijf koppen koffie en de zesde is gratis.”
- “Elk achtste glas bier is gratis.”
- “Per € 2 omzet voor broodjes ontvangt u een stempel. Voor 10 stempels ontvangt u een gratis brood.”
- “Na vijf lunches krijgt u bij de zesde een gratis drankje.”